Yesilnur Arkadaşlar wilkinson pomad kullananlar var mı aranızda? Ben hamileyim ilk kür bitti pazartesi ikincisine başlamayı düşünüyorum. Kullananlar sizde de bir haftalık o arada yeni lezyonlar cıktı mı peşpeşe sivilce ve sulu sivilceler