EG9398 Bugün 14 haftalık olduk az önce göbeğin tam altından 5-6 defa sankı yanma hissi gibi iğne batmaları oldu. Çok korkuyorum bebeğe bi şey ola bilirmi? Önce 3 kaybım var((( O kadar tedirginim kii. Böyle bi şey yaşayan oldumu?
seyma0661 EG9398 bende 14 haftadayım vajinaya iğne batma gibi oluyordu doktorum normal dedi ama bilmiyorum üstte kalsın yaşayan varsa bilgilenelim
Dfnsyn seyma0661 ben de 14+2 yim 2-3 gündür ben de yaşıyorum bu durumu. Ayrıca bugün oldukça yüksek kasık ağrım oluyor
Hasret72 İğne batmlari bende yaşıyorum 14 hastalığım bende. Penotolji bölümüne gittim geçenlerde sordum onu da bana çok normal dedi.🤔