Kızlar ya Bi kaç gündür çok kötü grip olmuşum öksürük hapşırma burun akıntısı ne ararsanız var.. Sabah uyandığımda duş alıp çıktım ve geçmeyen bir pelvik sancısı var, böyle idrar yolları üşütünce olan ağrıdan yani dk ile ölçecegim bsey değil çünkü hiç geçmedi.. Bazen koltuktan falan kalkarken de bıçak gibi kesiyor sanki 😒 uzun oldu kusura bakmayın (38+3) günlüğüz doğum başlangıcı olabilir mi acaba? Tekrar duş alacağım geçmez ise acil e gideyim diyorum