Ljepa Vlog1345 Merhaba bugün 5 günüm sezeryanda kişiden kişiye değişiyor tabi ağrılarım hala devam ediyor ödemim var otururken yatarken özellikle çok zorlanıyorum annem yardımcı olmasa gerçekten zor bebeğime bile zor bakıyorum
Yazmelegi_ Vlog1345 benim canım çok tatlıdır ben bile 3.gun iyiydim 1 hafta da tamamen topladım bol yürümek iyi geliyor
Vlog1345 gktgmom bende onu çok merak ediyorum aslında aşırı pimpirikli bir insan olduğum için acaba gaz çıkarmak için ıkınırsam veya lavaboda tuvalet için ıkınırsam dikişlerim patlar mı diye kuruyorum kafada.
gktgmom Vlog1345 öyle bir şey olmaz böyle düşünmeyin zaten gelince ıkınmanıza bile gerek kalmıyor kendiliğinden çıkıyor sadece kabız olmamaya ve üşütmemeye dikkat etmelisiniz doktor bol bol sıvı tüketimi öneriyor
huysuz__ Vlog1345 ilk ikisinde bahsettiğiniz gibiydim, taburcu oldum kaldığım yerden devam ettim resmen, ama 3.ameliyatta Bi haftayı buldu kendime gelmem, peş peşe yaptığım için ağır geldi operasyon
LinamAsyam Vlog1345 ikinci gün olduğunda 10 dk yürü saat başı sana önerimdir. Eğer yatarsan ve hiç kalkmazsan çok zor toparlanırsın