Melike1001 Nuraaaay11 evet bende duydum bunu ama bence alakası yok ben 8. Haftamdayım nasıl Bi mide yanması yaşıyorum Allah biliyor miniğimin daha saçla işi yok oysaki kendi oluşuyor anca yani onunla alakası olduğumu düşünmüyorum
nununundunyasi Nuraaaay11 bebek amniyon kesesi içinde olduğundan ötürü saçlarının midenize değmesi tıbben mümkün değil ☺️ eskilerimiz böyle bir şey söylenmiş dilden dile gelmiş 🥰
kindacute Nuraaaay11 hurafe olduğunu düşünüyorum. Bebekten kaynaklı sıkışan organlar mideye baskı yaptığı ve sindirim süresi gebelikte uzadığı için yanma görülmesi yaygın bir şikayettir. Az da yesem çok da yesem soda da içsem bir şey değişmiyor. O yanma sürekli var 🤷🏻♀️
sedefyrs1101 O mide yanmasından kusa kusa bi hal olmuştum çocuk bi doğdu saç yok çok olmuştum alakası yok bence🤣
Ecemmm07 Nuraaaay11 yok ya alkası yok benim ilk aylarda mide yanma oldu daha sacı bile cıkmaışken progestan hormondan o şuan 37 haftaya girdim mide tamam yinde bilemiyorum
68pembemavi01 Nuraaaay11 Alakası yok bence kızımda da oğlumda da midem çok yandı kızım az saçlı doğdu oğlum biraz saçlı doğdu.bunda ara ara mide yanıyor.
_Mother_ Nuraaaay11 alakası olduğunu sanmıyorum kızımda aşırı mide yanması yaşadım herkes saçlı olacak saçı uzundur dedi doğduğunda saçı yoktu kızımın 😅
poyrazin_annesi28 Nuraaaay11 ilgisi yok. Midene nasıl değsin bebeğin saçı. Bebek kesenin içinde. Hiç mide yanması yaşamadım bebeğim uzun saçlı doğdu
Bilibon Asiri mide yanmam var son hftalardatim sacdan sanmiyoeum oglumda hic sac yoktu nerdeyse ama kizim dizini mideme dayamis ondan alev gibi