Adetime 10 gün var ve 2 gündür bazen şiddetli bazen şiddetsiz bel ağrısı yaşıyorum ama göğüs hassasiyeti falan yok pazartesi de eşimin doğum günü eğer varsa kan verip eşime öyle süpriz yapmak istiyorum elimde gebelik testi olmadığı için Ovülasyon testi yaptım bir yer de okumuştum öğrenenler olmuş size fotoğrafta eklicem yine silik ama diğer silik testlere göre daha belirgin gibi geldi bana size de sormak istedim gerçekten Ovülasyon testiyle gebelik öğrenenler var mı bir de adete 10 varken gebelik anlaşılır mı?
Üsteki fotoğraf Ovülasyon testi yaparken silik çıkan altta li gebelik testi elimde olmadığı için yaptığım Ovülasyon testi