Dunyam28 fidanylcn katkı diye bir şey yok öncelikle. Yani babası ya hani Babalık yapmak zorunda hepsi yani siz ne kadar bakım veriyorsanız o da emzirmek dışında bütün bakımı veriyor olmalı. Benim eşim benimle aynı şekilde bakıyor çocuğuna. Hiçbir farkımız yok. Başka türlü olmaz zaten çocuk sadece bana ait değil ve Babalık yapılmayan çocuklar maalesef hep bir yanı eksik oluyor.
piiremsesinannesiii fidanylcn kızıma duş aldırır uyutur izinli her gününde üç dört saat dolaşmaya çıkartır yemeğini yedirir kahvaltısını hazırlar yaptırır yani benim yaptığım herşeyi evde olduğu süre boyunca yapar ve kendisi içinden gelerek 🌸
Minnaksever fidanylcn 20 aylığa kadar meme bağımlısı olduğu için nerdeyse komple bendeydi başkasında avunmaz ya da uyumazdı eşim işten geldiğinde parka falan götürürdü biraz.sonra memeyi bıraktı eşim de gece çalışmaya geçti sorumluluğun yarısı ona geçti şimdi 4 yaşında berabe denize gidiyolar alışveriş üstü date’e cikiyolar oyun işleri onda
fidanylcn Dunyam28 benimki gazını çıkarır arada işim olunca (evdeyse) yanına bırakır işlerimi hallederim bir kaç sefer de yanına bıraktığımda kulaklığı takıp oyuna girmişti çocuk ağlıyor duymuyordu kızmıştım baya bir de bazen gece çocuk ağlayınca uyanır emzir der şaka gibi dkşsjfşsjfşsjflsjf yedi yirmi dört aç bu çocuk emzir lafını duymuyormuşum gibi söyleyince de napayım emzireyim mi falan diyor gazını çıkarıp yanında duruyorum zaten diyor bazen çok sinir oluyorum
fidanylcn Dnmzzeda bizimki sekiz buçukta geliyor dokuz on gibi yemeğini yemiş oluyor bir saat kalıyor geriye onada bebeğin uyuma saati denk geliyor uyuyor sonra on bir gibi
fidanylcn Minnaksever benim bebiş daha bir aylık ama bazen herşeyine ben koşturunca aşırı yoruluyorum
Aden_simay fidanylcn görevlerini yapıyor canım baba olarak ikinci kızımızı bekliyoruz banyosundan tuvaletine yedirmesinden oynatmasına okula bırakıp almasına evdeyken hepsini yapıyor ama bunlar yardım değil eşimin babalık görevi yeri gelir evde temizler çamaşır asar ama ben bunları yardım olarak görmüyorum senin yardımdan kastın ne?
Tugcev fidanylcn bebek uyuyorsa evle ilgileniyor bebek uyanıksa bebekle. Bez değişcekse bez değiştiriyor, mama verilcekse mama, gaz çıkarılcaksa gaz. O an neye ihtiyaç varsa kısacası. Fakat bende bunun yardım değil sorumluluk olduğunu düşünenlerdenim
Tugcev fidanylcn konuşmak lazım. Karakterle alakalı olabiliyor, bu sorumluluğun bilincinde olmayabiliyorlar. Kavgasız bir şekilde beklentilerinizi paylaşırsanız adım adım bir şeyler yapmaya başlayabilir..hepsi olmasada parça parça yapa yapa ilerler belki
Enfal_06 fidanylcn gazını çıkarma altını değiştirme mama verme üstünü değiştirmek benim yaptıklarımi oda işten geldiğinde devam ettiriyor anne baba farkı yok ikimizde aynı şeyleri yapıyoruz
Kara22 fidanylcn her konuda yardım ediyor bazen çocukları yıkar giydirir bazen cocuklarima o bakar ben cikar alisveris yaparim kuaför felan giderim yemek yapar yedirir bunlar zaten bana en büyük iyiliği o akşama kadar o kadar çok yoruluyorum ki