Aselelif-mucize34 amin cümlemizin cocuguna inşAllah canım , ama sanki hasta olucakmısım gibi butun sol kasıgımda gaz hareketleri gibi hisler var oraya sanki iğne batıyor adet olucagımız zaman boylemi oluyordu , 4 senedir emzirmekten dogru duzgun adet olmadım , bu arada inşAllah bu mubarek gunde Rabbim sanada erkek bebiş duygusu tattırsın , ❤️🤲🏻