Kızlar merhaba ben 39+6 da bugün doğurdum Allah herkese kolaylıkla dogum nasip etsin ben normal doğurdum herkesin hikayesi başkadır belki ama sadece şunu söylemek istiyorum ikinmaya çalışın eğer yapamam diyorsanız vajinal dogurmayin ben ikinamadigim için çok zorlandım