Selina canım ben de çok kabızlık yaşadım hamilelik dönemi boyunca şu an 21 haftalık olacağız Çok Şükür bir sıkıntım yok Ama önceden aşırı derecede kabız oluyordum 5 gün boyunca tuvalete çıkamadığı mı bilirim en son Lama ile tuvalete çıktım kuru kayısı yemeye çalış Umarım bir an önce düzelir çok zor Çünkü biliyorum