Derininannisi İyi akşamlar kızlar Şeker yüklemesi yaptırdınız mı sağlık ocağın da yaptırdığım tahlillere baktı doktorum normal De özele gidiyorum sonuçların çok iyi sana şeker yüklemesi yapmamız gerekmez dedi ama benim babam şeker hastası ve bacağı kesildi ben de bunu söylemeyi unuttum doktoruma acaba bi sıkıntı olur mu aklıma takılıyor şimdi de🙄
Ytugcek bana yaptıralım dedi, ben yaptırmak istemiyorum dedim, siz bilirsiniz dedi. Açlık-tokluk şekerimi kontrol ediyorum arada
Derininannisi Bazı özel hastaneler para için de yapıyor diyorlar ben de özele gidiyorum ama doktorumun öyle çok isteği olmuyor gerekli şeyler dışın da sonuçlarıma bakınca da gerek yok dedi
SeydaBesir-nal bende yaptirmadim babam seker hastasi ve tokluk sekerim normal o yuzden eger tokluk sekerin normalse yaptirma derim
Busrademiir Kızlar sağlık ocağı şeker yüklemesi yapmıyor devlet hastanesinde kadın doğuma randevu alıp gidince şeker yüklenmesini direk yapıyorlar mı?