Nureir Arkadaşlar geçen ayın 10 in de adet oldum 14 günü yumurtlamayı değerlendirdik şuan hala adet olmadım 4 gün geciktim genelde sol kasığımda ağrı var ve göğüs hassasiyetinm bugün başladı hamilelik var mıdır
Mor-kelebek @Nureir gebelik olabilir ama çok istiyorsan psikolojikmende gecikmiş olabilirsin strestten de yalancı belirti vs olabiliyor sabredebilirsen adet gecikmesini 10 gün bekle ama benim gibi sabirsizsan evde test yap için rahat etsn
Nureir Mor-kelebek çocuk düşünmüyordum aslında bir çabam olmadı korunmadık da böyle olunca garip oldu ama