Bu zühre anayı merak etmıyor değilim ama kesinlikle doğal oldugunu düşünmüyorum o kadar fazla üretiliyor ki sadece bir firmanın bu kadar doğal karadut üretmesi ellerinde bulunması mümkün değilmiş öyle okumuştum o yüzden doğal olduğuna inanmıyorum ama hiç de denemedim