Kızlar benzer durum yaşayan oldu mu? Ağrısından ağlamak üzereyim. Enfeksiyon geliyor aklıma artık, en kötü ihtimalle acile gideceğim. BAT 13 Eylül’dü olmadım ondan olabilir mi acaba bilmiyorum normalde gecikince bu kadar ağrı yaşamam, test yaptım dün ve bugün onlarda negatif çıktı 😔