Mervkkk Kızlar selam bebeğim doğalı 11 gün oldu göbeği 7. Gün düşmüştü sonrasında kurudu felan ama en son hali bu :( acıyor mu normal mi bu hali bilemiyorum tecrübeli anneler yardımcı olursa cok sevinirim
yaasemin Mervkkk benim oğlumun da böyle olmuştu doktora götürdüm ucu kara bi ince tahtayla içine soktu ve düzeldi çok ağlamaktan da olabılıyor
Mervkkk yaasemin çok ağlamıyor aslında ama bugün uykusunda sürekli ses çıkartıp korkarak uyanıyor çok acemiyim napcamı şaşırdım sürekli memede kalmak istiyor bide
yaasemin Mervkkk bebeklerin korkması normal yanlız kalmasın kımse yoksa lavaboya gideceğiniz zaman babasının atletını koyun baş ucuna emzık verin alıştırın rahat edersın memede olması normal kokunu istiyor çok minik sana ihtiyacı çok var annesı
Tuba-M55 Mervkkk yukarda bi arkadaşın dediği gibi kibrit gibi bişey var doktorlarda onu sürüyorlar o gün banyo yaptırılmıyo. İltihap vs olmasını engelliyor hemen kurutuyo orayı. Doktora gittiğinizde bi danışın , doktor bakar zaten oraya