twinsmom__ mihraninannesi02 ben kullanıyorum 31.haftamdayım memnunum şimdilik Çok kaşıntım oluyor ona da iyi geliyor
ceren-123 mihraninannesi02 ben kullanıyorum 20.haftadayım herhangi bir çatlağım yok henüz düzenli kullanmaya çalışıyorum baya nemlendiriyor
Gokturkmom_ mihraninannesi02 şuan çatlağım vs yok 26. Haftaya az kaldı ben ekstra kakao yağı kremi de sürüyorum daha nemli tutuyor sabah akşam şeklinde
busraytc Ben gebeliğimin en başından beri kullanıyorum 2 kutu bitirdim memnunum şimdilik 20. Haftadayız hiç çatlağım yok sabah ve gece yatmadan sürmeye çalışıyorum gece unuttuğum oluyo günde en az 1 kere sürüyorum ama.
busraytc mihraninannesi02 yok 125 ml olandan 3lü almıştım 3.ye yeni başladım ama ben baya seviyorum kıyafetimde yağ bırakmıyo bu hafta badger denicem onu da baya övüyolar ama bio oili bırakmam badgeri gece bio oili sabah sürerim