Cerend_ Kızlar bileniniz vardır 38+3 haftalığım bugün akıntım oldu sümüksü yapıda sarı beyaz bişey karnımda çok sert arada karnıma ağrı giriyor ama ishal oldum o ağrı yapıyor diyorum doğum belirtisi mi acaba
Ars2223 Cerend_ olablir canım sendeki belirtiler bende 35 den beri var 38+4 olduk 20 gündür 2 cm açılmam vardı bugün nst de sancım fazla çıkınca tekrar kontrol etti 3 cm olmuş dedi gece yada yarın dopum yaparsın dedi eve geldim şimdi
Cerend_ Ars2223 yaa hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın inşallah canım🙏haber ver lütfen bana❤️
Cerend_ Hatice4200 peki o akıntı nişan olabilir mi illa kırmızı veya pembe olması mı gerekiyor nişanın