Angel_07 başka bir perinatolojiye randevu aldım. Çarşamba günü oraya gideceğim. Birde ben iki defa istemiyorum diye imza attıktan sonra, diyor ki ameliyatlik birşey yok kendi kendine geçer tüm çocuklarda var doğuma kadar falan geçer ya da doğunca geçer diyor. Tartıştık resmen ters ters konuşup bir anne olduğumu unutup beni korkuttu. Ha birde fetal DNA yi ben yapıyorum diyor