NNSKA Arkadaşlar doktor yok dedi kan tahlili yaptık betam 1.20 ama bazılarında da oluyormuş gebelik acaba varımdır
Eluf NNSKA suqn negatif 5ustunde olursa gebel sayilir ama sen 2.3 gün sonra ver tekrar kan yukselme olur inşallah
cauuv1 Ben ilk gebeligimi 0.25 le ögrendim, doktor aşırı iyidi var diyemem ama yok da diyemem demişti sonra tekrar kan verdigimde 400 lerdeydi saglıklı artıs olmustu ve dogurdumm bazen olabiliyo
Caglacolak5237 cauuv1 yanlış yönlendiriyorsunuz. Sizinki geç döllenme olmuş olabilir adetiniz geçmemiştir yada. 5 in altı değerler negatiftir ve öyle kabul edilir. Bu şekilde umut aşılamayın insanlara
Esrakc cauuv1 bnmde sizinki gibi oldu 5 alti elbette negatif deniyo ama eski testlerime gore ufacikda olsa bi artis var tekrar gel 3 gun sonra demisti ve yukselmisti
cauuv1 Caglacolak5237 hayır umut vermiyorum binde bir olabilecek bisey bakın burda bi arkadasa daha öyle olmus adetten önce ögrenmiştim evet ama sonucta yükseldi doktorda demişti olabiliyor diye neden yanlıs bilgi veriyim
cauuv1 Kubra0606 var demedi olabilir de olmayabilir de dedi acil doktoruydu bidaha kan ver demişti bende negatif sanmıstım ama degerim yükselmişti iyiki tekrarlamısım
TKumsall NNSKA normalde 5 ve üzeri gebelik oluyor ama ben kan verdiğimde 0.2 çıkmıştı 22 gün sonra gebelik testiyle öğrendim tekrar kan vermedim 5 gün bekleyip özele gittim kese gördüm hasta olmazsan bir süre daha bekleyip tekrar kan vermeyi deneyebilirsin o süre zarfında hasta olursan yoktur canım