Mujde38 Merhabalar, ben ilk çocuğumda molfix kullandım çok da memnundum. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim. Slepy bio naturel çıkmış yorumları iyi ama hiç kullanmadım bilmiyorum, hangisinden alsam kararsız kaldım. Sizler hangisini kullandınız?
Reyh Mujde38 ilk başta Molfix kullandım sızıntı yaptı değiştirdim sleepy kullandım. Şimdi bebeğim 9 aylık ve sleepy sızıntı yapıyor 🤦 bu ay Molfix aldım tekrar şimdilik sıkıntı yok. Sanırım beden büyüdükçe ve bebek hareketlendikçe sleepy sızıntı yapmaya başlıyor
Ebrueren Mujde38 kesinlikle sleepy bio natural molfix aldım daha doğrusu gittiği markette molfix vardı güyya büyük toptan market neyse al dedim aldı ama beğenmedim ben molfix daha hafif daha yok gibi ama imkanınız varsa kesinlikle sleepy ecologic alınn ben arada ondan alıyorum migrotan
Enfal_06 Mujde38 molfix henüz kullanmadım sleppy bio natural kullanıyorum fena değil arada sızıntı yapıyor ben 4 marka almıştım goon sleppy bio natural molfix baby turco goon kullandım hiç beğenmedim sleppyde sızdırıyor bazen molfix kullanmadım hala en beğendiğim baby turco oldu kalıpi kalitesi çok güzel
Reyh ggmom aaa öyle mi? Tavsiyeniz için teşekkür ederim deneyeceğim bana külot bez sanki sızıdırırmış rahat olmazmış gibi geliyordu hep
Mujde38 Bergamot ilk çocuğum erkek, molfix kullandık hiç sıkıntı yaşamadım, sızdırma veya pişik olmadı. Şimdi kız bebeğim olacak yine molfix mi almalıyım diğerlerini hiç bilmiyorum
gktgmom Mujde38 ilk olarak molfix kullandım sleepy de almıştım bitince ona geçtim sleepy molfixe göre çok ince ve küçük molfix daha büyük ve daha pamuklu yenidoğan alacaksanız bebeğiniz iri bir bebekse sleepy de mutlaka 2 numara alın derim bebeğim minyon olmasaydı asla olmazdı sleepy bittikten sonra molfixe tekrardan geçmeyi düşünüyorum ıslak mendil alt açma örtüsü olarakta molfix kullanıyorum
Daisyy000 Mujde38 Molfix eski seri çok güzeldi ,yeni serisinden hiç memnun kalmadım .Baby turco kullanıyorum
Minnaksever Mujde38 nerdeyse 3 yıl sleepy kull dim kizima bionatural da dahil çok memnundum.ama erkek anneleri çok beğenmiyor çiş cikariyo diyolar bilemedim
beautifulgirl Bende çoğu markayı kullandım en son Molfixte kaldım mavi paketi kullanıyorum güzel boyut olarakta sıkmıyor kızımı diğer bezler kağıt gibi geliyor ve sızıntı sorunu yaşadık hep
Bergamot Mujde38 memnun kaldıysanız hiç değiştirmeyin bence. Maalesef oğlum çok çılgın yatıyor cırtlıda da külot bezde de hep sızdırma yaşadım. Rossmann babydream kullanıyorum ondan memnun kaldım
Mujde38 Bergamot her bebek farklı , doğmadan önce de çok stok yapmamak lazım aslında sanırım. Önce deneyip ona göre ilerlemekte iyi olabilir. Bildiğimden molfix ten başlayabilirim 😊
Mujde38 Reyh külot bezi ben de büyüdüğünde kullanmıştım oğlumda, küçükken kullanmadım. Ama büyüdüğünde de rahatlık oluyordu hareketli olduğu için giydirmek daha kolay oluyordu
Ebruucar Mujde38 ilk başta molfix aldım gayet memnundum ama birazda sleepy stoklamıştım onları kullandım ama sleepy hem sızıntı yapıyor hemde bezleri küçük bebeğim molfixde üç numara kullanıyo ama sleepyde 4 numara kullanmak zorunda kalıyorum. Elimdekiler bitsin molfixden devam edicem ve sleepynin bezleri koku yapıyor sürekli çocuğum kaka yaptı sanıyorum ama yapmamış oluyor. Molfixden çok memnunum elimde son 4 paket sleepy kaldı bian önce bitsin diye bekliyorum erken erken değişiyorum sızma taşma yapmasın diye
Bergamot Mujde38 evet yenidoğan’a hiçbir ürün stoklamamak lazım. Bebekten bebeğe de değişebiliyor pişik alerji durumları da. Bildiğimizden başlayalım bakalım nasıl olacak ☺️
Reyh Yaren537 deneyeyim hemen teşekkür ederim umarım çare olur çünkü sızdırma meselesinden bıktım artık🤦💚
Melike_00 Mujde38 sleepy eltim kullanıyo kızı 1 yaşında ve sızıntı yapiyo bezin ustune de külot giydiriyo kıza