visneliayran İlk oğlumuzun ismi Aslan, şuan ikinci oğluma hamileyim güzel bir isim bulmak istiyoruz ama hala bulamadık. Önerilerinize açığım, eşim daha çok Alptuğ, Baybars gibi eski türk kökenli isimler istiyor 🥹🧡
Dileeekk visneliayran benim eşimde aynı şekilde öz Türkçe isim istiyor bizde bulamadık bende burda bekliyim 🌸
visneliayran Aysmdr çok çok beğendiğim bir isim, ama arkadaşlarımız koydu bende yağız ı çok beğeniyorum eşime biraz telaffuzu zor geldi 🥹