Melekper Kızlar 15 haftalık hamileyim, şiddetli baş ağrım oluyor serum yemedende düzelmiyor başına gelen varmı birde doktor tansiyon olabilir dedi. Böyle durumu yaşayan varsa yazsın.
Melekper Bende şimdi doktora gidene kadar takip edicem bugün ölçtüm düşük çıkıyor inşallah bi sorun olmaz