Ozlemdiyebiri 13+5 olduk. Ben öğrendiğim andan itibaren minik minik başladım 🥰 Anne bebek çantası, müslin örtüler, bezler. Keçe organizatör, burun temizleme cihazı, ateş ölçer vs gibi ufak tefek şeyler aldım. 12. Haftadan sonra ise park yatağı, baby nest, bornoz seti aldım. Cinsiyet henüz belli olmadığı için bir kaç parça unisex kıyafet aldım sadece. Odasını da 20. Haftaya doğru almayı düşünüyorum. Henüz hala çok eksiği var ama ☺️