Kubratesma kuru inciri dilimleyip zeytinyağının içinde bekletin. Her sabah aç karnına 1-2 tane yediğimde beni rahatlatıyordu. Bir de gün kurusu üstüne kaynar su ekleyip demliyorum. Taneleriyle birlikte suyunu tüketince o da işe yarıyor. Bol su ve yeşillik de tabii ki🌿 Geçmiş olsun