Damlademirr
Damlademirr benim ilk haftalardan beri süren sorunum😞hamile olduğumu onlardan anladım desem yeridir , önce çenemde başladı ,kırmızı içi beyaz küçük küçük sivilcelenme,sürmediğim denemedigim bişi kalmadı , testler yapılıp hamile olduğum kesin olunca bebeklerin popo kremini sürdüm en masum o geldi bana ,ama hiç fayda etmedi, şimdi çenemde cok aza indi ama Burun çevremde başladı, cilt doktoruna gittim ,hamile oldgum için bişi yapamayız dediler ,zamanla belki geçer dediler, 18.haftama girdim hala aynı yerlerde aynı sivilceler duruyor 😥sadece bol güneş kremi sürmeni tavsiye ederim en azından Doğumdan sonra sivilce geçse de izi kalmasın die 💐💐❤️🥰( takipte kalim belki bende başka bişi öğrenirim)