anneolucam eğer bende olursa burdan bilgi vericem çünkü bende göbek düşüklüğü de vardı doktorlar bunu anlamıyorlar. Aslında önce araştırılması bir sorun var mı diye var mı yok mu bilmeden 1 yıl veriyorlar o sırada ne psikolojimizi düşünen yok, bir de stres yapma deniliyor.