Kizlar gebeliğin basından beri vitamin değerlerim düşük ilaç kullanmama rağmen düzelmiyor.Ferritin 10 ,d vitamini 9, B12 20 lerde şuan 26 haftaligim ilaçlarımı değişti doktorum yine düzelmedi önümüzdeki ay kontrolünde de düzelmezse dahiliyeye yonlendircem dedi ama anlamadığım şey dahiliye ne yapabilir zaten takviye kullanıyorum başına gelen varsa neler yaşadığını anlatabilir mi