Eda3460 Selimunl canım bende ebru hanıma gidiyorum hastane cok temiz ama bilmiyorum davranışları nasıl doğumda felan nasıl davranıyorlar ???
Lin Selimunl merhaba nornal mi sezeryan mi olmustunuz acaba saygi hastanesi normal dogumu desteklior mu?
Selimunl Eda3460 bende ebru hanıma gidiyorum ilk doğumumu orada yapmadım bilgim pek yok ama ablam geçen ay nihan hanımda doğum yaptı çok memnun kaldı hemşireler ilgileri vs.