Konuyu açan arkadaş evet haklısın bazen gerçekten gereksiz konular var mesele eşi askerde olup mektupta ne yazsam diye soran dahi var.. ama bazıları gerçekten çok dertli ve içlerini dökmeye çalışıyo siz onları ne kadar saçma buluyosanız onlarda şuan senin açtığın başlığı o kadar saçma buluyor.. ve bunu dile getirip başlık açmakta programın amacının dışında kalıyo. 😌 görmeyin görmezlikten gelin.. ben bakıyorum acil konusuna içeriği başka yorum yazmıyorum. Dikkat çektiğim bi konuysa yorum yazıyorum. Bazıları ciğer yediğini korktuğunu paylaşıyo bazılarına bu saçma gelebiliyo ama ona göre ise çok önemli bi konu.. demem o ki herkes kendi sorununu dile getirebilir bana sana saçma geliyosa görmeyelim onlar dertleşsin 😌