bilgeeS Kandil mübarek günde doğsa keşke bebişim. Hiç doğuramıcam gibi benim rahmin ters acaba bu yüzden mi
Buse3555 bilgeeS bizde 37+5 annemde aynı şeyi söylüyor kandil mübarek günde doğursan keşke diye🫠 hayırlı kandiller 🙂
bussra-23 Aynı şeyi bende geçirdim hem kandil hem doğum olursa güzel olur diye ama bu saatten sonrada gelsede gece 12 den sonraya kalırım muhtemelen bende ki öyle bir şans 😅😅