Aysegul34ey Kızlar çantaya koyucam ama ne alıcam hangi marka alayım yeni doğan için bilmiyorum sizce ne alıp koymalıyım
Ytsnzy Aysegul34ey ilk kızıma bepantol kullandım memnundum bunda da aldım. Ama hastahane çantasına koymaya gerek var mı bilemedim
Merve32- İnstagram da mühendisin oğlu diye bir sayfa var orda temiz içerikli olanları inceliyor. Ordan bakabilirsiniz badger marka var ben onu almayı düşündüğüm için bi o aklımda kaldı ama var daha başka
Rabia140 zeynopella ben de sudo cream aldım yeğenlerime onu kullanıyorduk ama yeni doğana da olur dimi?
zeynopella Rabia140 Benim çevremde çok öneren oldu o yüzden aldım. Onlarda yenidoğan için kullandı hep. Bana henüz kullanmak nasip olmadı beklemedeyim. 😄 Ama kullanılıyor canım.
Rabia140 zeynopella he iyi o zaman yeğenlerim yaşlarında vardı kullanıyorduk çok iyi bir krem ben de aldım o yüzden 😇 bizde daha kullanamadık bakalım beklemedeyiz daha 😂😇🤲
Caglacolak5237 Aysegul34ey Arko krem aldım bildiğiniz. Oğlum 3,5 yaşında ne Bepanthol ne sudo fayda ediyordu pişik olunca ennn güzeli Arko krem 😂