Sata göre bugün 7 haftalık oldum
29 Ağustos beta=204—progesteron=8.20
2 Eylül beta=1453
11 Eylül beta 19942—progesteron=10,92
6+4 te gittim kese güzel gelişmiş ama bebek daha oluşmamış dedi çarşamba günü kontrole gidicem ama normal mi 2 gebelik geçirdim ama böyle bişey yaşmadım çünkü onları 7 haftalıkken falan hamileliğimi öğrenmiştim