Merhabaa 36 haftalık hamileyim başından beri hep normal doğum istiyordum yani hala istiyorum ama yırtılmalardan dikişten sonra vajina da olan bozulmalardan genişlemeden idrar kaçırma durumlarından falan çok korkuyorum aslında sezeryandan daha çok korkuyorum bir de hamileliğimin başından beri geçmeyen vajinal enfeksiyonum var fitil de kullandım ama yok normal doğumda bebeğe de geçebilme enfeksiyon yapma ihtimali olabilirmiş bunun için bir önlem alınıyor mu acaba kafam çok karıştı napacağımı bilemedim normal doğum yapan anneler tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim