Kızlar beni sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı için ben yaptıracaktım ama bi doktoruma sorayım dedim doktor da bana artık 27 ve 30. Haftalarda tetanoz, difteri ve boğmaca aşıları yapıyoruz o yüzden yaptırmayın dedi ben de bilemedim yani tetanoz değil de diğer ikisini ilk defa duydum hamilelikte yapıldığını bu konuda bilgisi olan kişiler yazabilir mi