Miniklerinannesiyim erkek bebekte sızma çok oluyor maalesef. Normalde prima kullanıyordum ama boykot maalesef. Denemediğim marka kalmadı her marketin ürününü, molfix, sleepy, goon vs bir iki kullanıp millete verdim. (Küçük oğlum geceleri hala bez kullanıyor) Rossmann’ın kendi markası babydream taşırma yapmıyor ne koşulda olursa olsun. Çok memnun kaldım ikinciye de aynı markadan alacağım