Merhabalar kızlar çok üzgünüm çok. Pazartesi günü doktora gittiğimde bebeğim 7 haftalık olması gerekiyordu doktor bana 6 haftada kalmış yani 1 hafta önce ki ôlcüyle kalmış ve kalp atışlarını duyulmuyor dedi daha önce kalp atışı sesini hiç duymamıştım zaten 1 hafta daha bekle sonuç aynı olursa kürtaj dedi fakat kanamam vs hicbirseyim yok 4 doktora gittim 2si özel özeller beklemene gerek yok kürtaj dedi 2si devlet devlet hastaneleri 1 hafta bekleyelim belki geç dollenmedir dedi 1 haftadır bekliyirum kimi doktor diyor zaten kalp atışı oluşmazsa kanaman olur düşükle sonuçlanır daha erken haftalarında çünkü diyorlar ama kimiside düşmez kürtaj diyor okadar kötü hissediyorum ki ne geceler sabah oluyor ne gündüzler akşam içimde bir ateş çok korkuyorum ne yapacağım ben 😭😭