EbruKrhn Merhaba! Oğlumu Mayıs 18 de Doğum yapmıştım ve yanlızca 0.3 kıyafetleri yani yeni doğan zıbın ve tulumlarını almıştıM uzun kollu ztn Nisa’n da yeni sezon yazlık ürünler çıkmış oluyo tamamen 3.6 aylık olarak da hep koşa kollu şortlu takımlar almıştıM Haziran da serin geçtiği için Mayıs ve Haziran da uzun kollu giydik Temmuz dan sonra ztn hep evde çıtçıtlı badilerle durmuştuk akşamları gene üşüyorlar ama uzun giyiliyor. Şuan kalın penyeler var onlardan asla almayın