Merve32- çoook teşekkür ederiimmm beğenmenize çok sevindim isimlere olumsuz yorum çok alıyordum🙈
Evet ikizlerim olucak allahın izniyle, gelişimleri yavaşladığı için yatış verdi doktorum biraz endişeli geçiyo bu günlerim ama inşallah vakitli doğarlar hepimiz sağlıkla kavuşuruz😇