emineee118371837 İdrar yolu enfeksiyonuna limonlu su içmek iyi gelir mi? Geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var 😑
Zhrbjts emineee118371837 hamileyseniz sogan vs kesinlikle icmeyin günde 3 lt en az su icin tucaletinizi tutmayın limonlu suda günde lt iciyorsan 1.5ltsine sık bi limon öyle icin sükür daha hic olmadım 6.aydayim
Erkekannesi6 emineee118371837 vişne suyu çok iyi geliyor. Bir de bir litre suyu için ama en az 1 saat falan bekleyin kesinlikle tuvalete gitmeyin sizi çok rahatlatacaktır. Ben ilaç kullanmadan her seferinde böyle geçirdim.
gzm07gzm @emineee118371837 eger tansiyon dusuklugun yoksa canim bir sürahiye su doldur icine bir limonu kabuklariyla dogra ordan aklina geldikce ic cok faydasi oluyor ben hep oyle gecirmistim idrar yolu enfeksiyonunu
emineee118371837 Zhrbjts evet hamileyim canım bende başladım bugün teşekkür ederim sürekli antibiyotik kullanıyorum geçmiyor 🥺
Zhrbjts emineee118371837 çok geçmis.olsun birde bileneniz aksine maydonoz baya baya yemediginiz sürece zarar vermez 2ltlik sürahiye bi limon bir bucuk limon sıkıp 3 tutamda maydonoz koyabilirsiniz oda ise yarayacaktır
emineee118371837 Papatyadelisii doktorun verdiyse kullan bence çünkü enfeksiyon çok tehlikeli ciddiye alınmalı kesinlikle.
CeylanAk Papatyadelisii bir buçuk ay önce kullandım iyi gelen tek antibiyotik oldu kullan tabiki ben onun sayesinde raahatladım dedim demekki hamilelik bu kadar rahatmış boşuna ağrı sızı çekmişim dedim
Aybukedemirkale Papatyadelisii bir ay kullandım o antibiyotiği bi zarari yok sanırım hamilelere veriyorlar ztn
Erkekannesi6 Tgbashnn kaynatıyorum ama evde yoksa hazır alıp da içiyorum o da etki ediyor. Evde yaparsam şeker eklemiyorum ben şekerli şeyleri sevmiyorum ama ekleseniz de bir şey olmaz.
Tgbashnn Erkekannesi6 anladım canım teşekkür ederim evde var bende yapayım enfeksiyon olmamak için önlem almalıyım
Erkekannesi6 Tgbashnn evet içebilirsiniz çok iyi geliyor. Bir de enfeksiyonun tek çaresi bol su tüketmek aklınızda bulunsun. 😇
CeylanAk Papatyadelisii kesinlikle hemen başla ikinci gün bile aşırı rahatlatıyor beni rahatlatan antibiyotik oldu bitirdiğimden beri enfeksiyonum yok geçmiş olsun ☺️