eylulus Görsel paylaşabilirseniz çok sevinirim aslinda tül sipariş edecektim ama bilmiyorum o gün herkes telaşlı olur yap kaldir topla falan ugraştırmak da istemiyorum kimseyi odasinda kullanmaya isimli kapi susu yaptirmistim sadece onu mu assam dedim o da nasil durur bilemiyorum var mi onerileri olan? Ona gore alisveris yapacagim
eylulus eylulus üste çıksın ve görselle yardimci olabilirseniz cok sevinirim hevesi olanlara da fikir olurr
Bergamot eylulus hiç bilmiyorum canım doğuma anca yetiştim, sonra direk odaya geçtik. O sıra kim nasıl astı hiçbir fikrim yok 😅
eylulus eylulus ben bunlari aldim odasinin ici icin, isimlik yaptirmistim gelmedi henuz ama bu gorseldekinden yaptirdim sadece isim farkli, kolonya ve cikolatamiz var. Kapinin disinda cok bir sey yapmak istemiyorum ama isimligi nasil asabilirim bilemedim
eylulus Bergamot benim bu kadar hazirlik sonra cok ani bi dogum olur gibi hissiyat yukleniyor bana djdkfk neyse annem kayinvalidem kocam falan hallettsinn
Bergamot eylulus valla canım ani doğum olur diye hastane çantasından tut, foto çekimi için takı makyaj malzemesi, süsler falan hep 35. haftada bagaja koymuştum. Yoksa yalan olurdu 😅