Gmzince1222 Bebeğin başı yukarıda dedi doktor çatı muayenesinde biraz daha bekleyelim dedi inmezse sezeryan olur dedi. Bu durumu yaşayan var mı nasıl sonuçlandı ?
132025 Gmzince1222 ben 35+5im makat geliş ama sancım gelene kadar beklicek sezaryen günü vermicek sancım veya suyum gelip hala tersee o zaman sezaryen olucam