Melosum34 bahçelievlerdeki doktorun yorumları çok kötü bende hastanr arayısında oldugumda arastırmıstım baya sonradan kanunı hastanesınden Alev aydına aldım öylr guzel ilgilendi ki renkli bıle gosterdı resmini tekrardan randevu alma sansın varsa yarın sabah tam 10 da mrsh randevuları acılıyor bakın derım🥰