beautifulgirl Kızlar dün işleme alındım. Sıvının rengi sarıydı sizinki nasıldi . Bide ağrım var henüz geçmedi sizin ne zaman geçmişti. Şehir hastanesinde oldum ön sonuç kaç günde çıkar 🌸😔
edasaribek beautifulgirl benimkide sariydi canim bemim on sonucum 1 ay surmustu tıbbi genetik labaratuvar inin yogunluguna bagli gecmis olsun
beautifulgirl ftmagkr teşekkür ederim canım detaylı da beyninde kist ve kalbinde sol ventirikulerde hiperekojen odak vardı o zaman yaptırmamistim lakin pazartesi günü gittiğimde gelişimi çok geri dediler bu sefer kabul ettin 24 haftalık oldum bakalım bende bilmiyorum 4 lu testimde riskli çıkmış
beautifulgirl edasaribek çok teşekkür ederim canım sizede geçmiş olsun ay Zaten haftam geçti inşallah o kadar sürmez. Ön sonuçla sonrasında çıkan sonucunun aynı mıydı peki
Sedos91 Bende yaptırdım açık sarı gibiydi rengiydi. Ön sonuç 1 hafta gibi çıktı ama genel hepsi 2 ayı buldu. 3 gün dikkat et evde yorma kendini , benim 2 gün ağrım oldu sonra geçti gibi. Bana doktor 3 gün evde dinlen demişti
Sedos91 beautifulgirl evet aynı çıktı, temiz çıktı çok şükür , ancak kalpte sorunumuz var o yüzden istemişti doktor
Sedos91 beautifulgirl sonuçlandığı düştü ama değer sonucu yoktu, hastanenin genetik kısmını arayıp öğrenmiştim çıkıp çıkmadığını. Sonucu asla söylemiyorlardı. Gidip kağıtta almıştı
beautifulgirl Sedos91 ay oda ayrı stres insana gerçekten anladım canım bende o zaman öyle yaparım. Çok sevindim temiz çıkmasına darısı başımıza 🤭🌸
beautifulgirl Sedos91 ay oda ayrı stres insana gerçekten anladım canım bende o zaman öyle yaparım. Çok sevindim temiz çıkmasına darısı başımıza 🤭🌸