annem kestirme dedi o yüzden kestiremiyorum ama bir yandan da istiyorum eskilerin bi bildiği vardır diyip bekliyorum bakalım az kaldi zaten doğumdan sonra saçlarımı yüzüme sürecekmişim yüzümdeki hamilelik lekeleri gitsin diye annem böyle anlattı eğer gitmezse bana en guzelinden leke kremi alırsın dedim anneme😁😁