Sehrbn_ Kızlar 2 oğlum vardı şükür istedimki 3.ü bebeğim kız olsun çünkü hep kız belirtileriydi nasip tabi ama dün doktor erkek dedi sağlıkla gelsin benim gibi olan var mı ..
Mrvg Sehrbn_ bende ikinciye hamileyim m 7+2. Kız istiyorum diys yaptım ama bakalım ne çıkacak . Belirtileriniz nelerdi . Ben oğlumda hep ekşi ve tuzlu şeyler yedim en sevdiğim çikolatadan bile tiskinirdim 6-7 aya kadar yiyemedim . Bu hamileliğimde de tuzlu şeyler istiyorum tatlı istemiyorum. Kahve bile icesim gelmiyor
14022024 Sehrbn_ bende aynı şekilde tüm hurafeleri ,çin takvimi ,kan değişimi hepsini curuttum hepsinde kız çıkıyordu ama oğlum olucak mide bulantısı kızda olur dediler ben şu an 36 haftalık hamileyim hiç bulantım mide yanmam geçmedi
Sehrbn_ Mrvg benim iki oğlumdaki belirtilerim tatlı şeyler yedim hep ve çok rahat geçirdim hamile olduğumu bilmezdim bunlara pek belirti denmez ama öyle derlerdi şimdiki hamileliğimde tam aksi o kadar zor geçtiki süreç hala öyle tatlı şeylerden tiksinti et vs yiyememe mide bulantısı kusma devamlı uyku hali kız dendi hep ama erkekmiş..
hayalim35 Mrvg oğlumda hep ekşi aşeriyordum ve hiç ekşi sevmem normalde tabak tabak limon yiyordum kızlarımda da hep tatlı istedi canım
Damyavuz Mrvg Bende öyle ya. Erkekler de tatlı olur derler çikolatadan ve kahveden nefret ettim. Çocuklar yiyor yanımda kokusuna tahammülüm yok 🤦🏻♀️ Eti çok az seven ben hep et istedi canım
Ececikko Benim de heppppsi erkek bebeği işaret ediyordu kız bebeğim oluyor hatta doğuma az bi zaman kaldı gören herkes oğlan dimi diye soruyor karnımın şeklinden dolayı 😂 çok da şey yapmamak lazımmış demekki valla
Sehrbn_ Ececikko aynen ya işte hepsinin gerçekten hurafe olduğuna inandım yani Allah’ın işi neyi nasip ederse o ..