Tek olmadığım için içim rahatlıyor gerçekten kızlar şuan28 deyim bir haftadır bel ağrısı çekiyorum hatta pazartesi günü ağrıdan duramadım acile gittim doguruyorum sandım çok korktum ama hiçbir şey yok dedim doktorum sancı yok açılma yok herşey normal çok şükür ama 5 dk yürüsem belim ikiye ayrılıyor sanki doktor bu ağrıyı çekiceksin mecburen dedi