sumerveyilmaz 2.gebeliğim 2.kızıma hamileyim.Eylül liva düşünmüştüm kimse beğenmiyor artik sougudm isimden.Şimdi 2isim arasında kaliyorum Aymira ve Almila Sizce hangisi daha hsloş