Dün kan tahlili yaptırdım plt değeri yani trombosit değerim 120 çıktı.Daha önce kanser atlattım.Değeri benim gibi düşüp olup doğumda sıkıntı yaşamayan var mı? Korkuyorum bir ay sonra doğum olacak ama değerim düşük benimle aynı şeyleri yaşayanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏🏻