@ertonunannesi23 olabilir belkide beta düştü çünkü evde test yaptım akşam üzeri negatifti ama ikilemde kalkıp kan verdim lekelenmeden 3 gün geçmişti kan verdikten iki saat sonra regl oldum belki daha erken o lekelenme olur olmaz kan verseydim bende sizin gibi kimyasal olduğunu öğrenecektim çünkü öyle düzensizliğim yoktu çok şükür şuan tekrar gebeyim ertesi ay hamilelik oldu ama inşallah kalp atışını da duyarım 🌸