Mervisnese
Vallahi bilemedim ki canım doktorunla bi iletişime geç istersen benim ilk ay düşük riskim vardı bide yerleşmeden dolayı bel kasık ağrım 3-6 ay arası çok iyiydi ağrım olmadı sadece karın ağrılarım vardı rahim büyümesinden dolayı onun dışında bi sorunum olmadı en rahatı 3-6 arası zaten son 3 ay da ağırlaşıp o kasık ağrıları başladı bende